Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Waarom naamnummers zo succesvol zijn
Wist u dat het succes van naamnummers in onze hersenen is “voorgeprogrammeerd”? Wij leggen u uit hoe u gebruik van maakt van deze kennis.

Waarom een perfect servicenummer niet zonder automatische terugbel koppeling kan
Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.

Hoe profiteert u van lokale nummers?
Steeds meer bedrijven registreren extra lokale nummers. Wij leggen uit waarom en laten zien hoe ook u hiervan kunt profiteren.

4 voordelen van ons telefoonsysteem voor bedrijven
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste voordelen van ons telefoonsysteem in de cloud? Hier lees je alle voordelen en mogelijkheden voor uw bedrijf. Helder uitgelegd.

Hoe verschillen 085-nummers van 0800- en 0900-nummers?
Waarom zijn 085-nummers zo populair onder ZZP'ers, webwinkels en startende ondernemers? Wij leggen het uit.

Het voordeel van naamnummers in Online Marketing
Maak een succes van uw online of social media marketing campagne door gebruik te maken van naamnummers.

Nieuwe functie: Medewerker statistieken e-mailrapportages
Hoe doen uw telefonische medewerkers het? Ontvang regelmatig Medewerker statistieken e-mailrapportages en zie direct het antwoord.

5 redenen voor ZZP’ers om een servicenummer te gebruiken
Servicenummers zijn niet alleen geschikt voor grote bedrijven. Ook ZZP’ers maken gebruik van de mogelijkheden die deze nummers bieden.

Hoe begin ik een 0900 nummer?
Hoe legt u een 0900-nummer vast en hoe richt u hem in? De Belfabriek laat u zien dat het registreren van een servicenummer eenvoudig is.

Zo schakelt u uw servicenummer door
Registreert u een servicenummer, dan legt u een virtueel nummer vast. Dit betekent dat de beller doorgeschakeld wordt naar een ander telefoonnummer.









