Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

In 3 stappen een hulplijn met vrijwilligers opzetten
Wil je met vrijwilligers een hulplijn opzetten? Dat kan door deze 3 stappen nauwlettend te volgen. De eerste stap is het...

Hoe kan ik locatie-onafhankelijk ondernemen?
Vraagt u zich af hoe locatie-onafhankelijk ondernemen kan, en wat de benodigdheden zijn? De Belfabriek heeft er ruime ervaring mee en legt het u hier uit:

Voicefiles Voor Meldingen Inspreken
Voicefiles voor meldingen inspreken: lijst met de meest gebruikte meldteksten. Tips voor een optimaal resultaat.

Uw eigen belstatistieken dankzij onze API
Onze API stelt onze klanten in staat om de belstatistieken via een eigen omgeving te benaderen. Met onze statistieken API kunt u eenvoudig integreren.

Nieuw tarief voor betaalde servicenummers: €1,50 per gesprek
Betaalde servicenummers mogen nu een gesprekstarief van €1,50 per gesprek hanteren. Waarom dit goed nieuws is leggen wij uit in dit artikel.

Nieuw: Belfabriek Callcenter app voor iOS en Android
Met de Belfabriek Callcenter app kunnen medewerkers en callcenter agents zelf hun beschikbaarheid regelen. Nu beschikbaar voor Android en iPhone.

Wat is een 026 Netnummer?
Tot welke stad behoort het 026 telefoonnummer? Wat kost het om een 026 nummer te bellen? Zó kun je zelf een eigen 026 nummer registreren.

Wat is een 036 netnummer?
Tot welke stad behoort het 036 telefoonnummer? Wat kost het om een 036 nummer te bellen? Zó kun je zelf een eigen 036 nummer registreren.

Wat is een 050 netnummer?
Tot welke stad behoort het 050 telefoonnummer? Wat kost het om een 050 nummer te bellen? Is het mogelijk en hoe kunt u een 050 nummer registreren.

Telefooncentrale verhuizen: zo blijft u bereikbaar
Telefooncentrale verhuizen zonder downtime? Raadpleeg onze hulpgids telefooncentrale verhuizing. Blijf bereikbaar tijdens en na de verhuizing









