Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Zakelijk telefoonnummer op mobiel [How to]
Het beste van beide werelden: zakelijk telefoonnummer op mobiel. Hoe kun je een professioneel vast nummer beheren via de smartphone?

Update: Betere hulp en makkelijker wijzigingen opslaan in Mijn Belfabriek
Deze update van ons online klanten dashboard vergemakkelijkt het beheren van uw servicenummer(s) en maakt een uitgebreide kennisdatabank beschikbaar waar u antwoord vindt op de meest gestelde vragen.

Verschil hardphone softphone – wat is de beste oplossing voor jouw bedrijf?
In dit artikel gaan wij in op het verschil tussen hardphones en softphones: wat is de beste oplossing voor jouw bedrijf?

Nu nóg makkelijker de beschikbaarheid van medewerkers instellen
Het eenvoudig en in real-time kunnen uitvoeren van dit soort routeringswijzigingen is de afgelopen jaren voor onze klanten steeds belangrijker geworden.

Vaste telefoon nummer doorschakelen mobiel
Beste van beide werelden combineren: vaste telefoon nummer doorschakelen mobiel. Net zakelijk vast nummer met uw smartphone. Flexibel doch professioneel.

Hoe maakt u uw klantenservice proactief?
Ontdek hoe ook u, op eenvoudige wijze, uw klantenservice proactief inricht.

Een nationaal telefoonnummer in België aanvragen
Een nationaal telefoonnummer in België aanvragen doet u eenvoudig en snel bij de Belfabriek. Wij hebben altijd meerdere op voorraad en snel beschikbaar.

Zakelijke telefoongesprekken opnemen
Zakelijke telefoongesprekken opnemen. Eenvoudig en legaal zakelijke gesprekken opnemen. Handleiding om zakelijke gesprekken op te nemen.

Waarom VoIP? Belangrijkste voordelen VoIP telefooncentrale
Waarom VoIP? Belangrijkste voordelen VoIP telefooncentrale. Overzicht nuttige functionaliteiten die MKB telefonie verder professionaliseren.

FAQ: Veelgestelde Vragen Telefonisch Beantwoorden in 4 Stappen
Veelgestelde vragen telefonisch beantwoorden? Optimaliseer je klantenservice in 4 stappen met Belfabriek. Automatisering, belmenu & persoonlijke hulp.









