Dé 085 / 088 / 0800 / 0900 telefoonnummer aanbieder van Nederland
📘 Tips & Inspiratie

Artikelen

Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

hoe-zet-ik-mijn-digitale-antwoordapparaat-aan

Hoe zet ik mijn digitale antwoordapparaat aan?

Activeer uw digitale antwoordapparaat bij de Belfabriek en laat bellers bij drukte of na sluiting een bericht inspreken. Zo werkt het.

Belfabriek / 25 Mar 2014 / 5 min leestijd

3-manieren-waarop-call-recording-uw-klantenservice-verbetert

3 manieren waarop Call-recording uw klantenservice verbetert

Als nummerhouder wilt u uw telefonische dienstverlening verbeteren, maar hoe begint u daarmee? De Belfabriek geeft nummerhouders hier een tool voor: Call-recording.

Belfabriek / 19 Mar 2014 / 3 min leestijd

Servicerufnummern nützlichsten Funktionen

Een naamnummer voor Moederdag of Vaderdag

Speciale actie op moederdag of vaderdag? Met een naamnummer verwelkomt u aanzienlijk meer bellers.

Belfabriek / 13 Mar 2014 / 2 min leestijd

moderne-telefooncentrales

Hoe uw telefonische bereikbaarheid uw omzet verhoogt

Meer dan de helft van alle bedrijven is telefonisch slecht bereikbaar. Ontdek hier hoe u met de gratis functies van de Belfabriek uw bereikbaarheid controleert en verbetert.

Belfabriek / 11 Mar 2014 / 5 min leestijd

vastnummeropmobiel-2

7 zinnen die bellers graag horen van uw klantenservice

Uw bellers willen gewaardeerd worden. Om de beste telefonische service te verlenen, zet u deze beproefde zinnen in tijdens uw gesprekken.

Belfabriek / 27 Feb 2014 / 4 min leestijd

zo-verdeelt-u-bellers-over-meerdere-vestigingen

Zó verdeelt u bellers over meerdere vestigingen

U heeft meerdere winkels, kantoren of afdelingen en verbindt tot nu toe bellers met de hand door? Bij de Belfabriek automatiseert u dit binnen enkele minuten.

Belfabriek / 20 Feb 2014 / 4 min leestijd

nationale-nummers
hoe-stel-ik-call-recording-in

Hoe stel ik Call Recording in?

Call Recording is een nieuwe functie van de Belfabriek. Neem uw telefoongesprekken automatisch op voor kwaliteitscontrole of als back-up.

Belfabriek / 06 Feb 2014 / 2 min leestijd

nationale-nummers
5-redenen-voor-zzpers-om-een-servicenummer-te-gebruiken

Het belang van een welkomst- en geslotentekst

Heet jouw bellers welkom met een opgenomen bericht en informeer hen over de openingstijden. Bij de Belfabriek voegt u deze functie gratis aan uw nummer toe.

Belfabriek / 23 Jan 2014 / 2 min leestijd

nationale-nummers
3-manieren-waarop-call-recording-marketing-en-sales-helpt

3 manieren waarop Call-recording marketing en sales helpt

Telefoongesprekken opnemen helpt uw verkopen te maximaliseren. De Belfabriek legt uit wat Call-recording voor uw organisatie kan betekenen.

Belfabriek / 20 Dec 2013 / 2 min leestijd

nationale-nummers
callfactory-app-hero

Incassos worden IBAN betalingen

In het kader van de Single Euro Payment Area (SEPA) krijgt u als klant van de Belfabriek met veranderingen te maken. Bekijk hier hoe uw overschrijving of incasso wijzigt.

Belfabriek / 12 Dec 2013 / 2 min leestijd

nationale-nummers

Tevreden Belfabriek klanten:

SignDirect logo
Bosch logo
Trigion logo
ANWB logo
UWV logo
Sogeti logo
Dille & Kamille logo
Nationale Ombudsman logo
KRO-NCRV logo
Swiss Sense logo