Dé 085 / 088 / 0800 / 0900 telefoonnummer aanbieder van Nederland
📘 Tips & Inspiratie

Artikelen

Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

HERO-TESTIMONIALS-1000

Servicenummer Voorbereiden op Feestdagen: Hoe Doe je Dat?

Servicenummer voorbereiden op feestdagen? Gebruik onze gratis functies voor soepele bereikbaarheid en klanttevredenheid.

Belfabriek / 09 Dec 2013 / 3 min leestijd

in-deze-5-stappen-activeert-u-voice2e-mail

In deze 5 stappen activeert u Voice2e-mail

Uw bellers ook helpen als u in gesprek of al naar huis bent? De functie Voice2e-mail van de Belfabriek zorgt dat u geen spoedoproep of verkoopkans meer mist.

Belfabriek / 28 Nov 2013 / 2 min leestijd

nationale-nummers
uw-telefoonnummer-vaker-in-google-adwords-krijgen

Uw telefoonnummer vaker in Google AdWords krijgen?

Met Google Adwords kunt u meer bellers bereiken. Recente wijzigingen bij Google maken dat nu nòg makkelijker. Wij laten u zien hoe het werkt.

Belfabriek / 14 Nov 2013 / 4 min leestijd

nationale-nummers
zet-de-belstatistieken-naar-uw-hand

Zet de belstatistieken naar uw hand

Zonder statistieken weet u nooit precies hoe uw servicenummer presteert. Bij de Belfabriek bepaalt u zelf over welke periode u de statistieken inziet.

Belfabriek / 28 Oct 2013 / 3 min leestijd

nationale-nummers
hoe-maak-ik-mijn-0900-nummer-kostendekkend-of-zelfs-winstgevend

Hoe maak ik mijn 0900-nummer kostendekkend of zelfs winstgevend?

Met een 0900-nummer stelt u zelf het beltarief in. Maar hoeveel moet u bellers per minuut of per gesprek rekenen om de kosten te dekken of winst te maken?

Belfabriek / 21 Oct 2013 / 3 min leestijd

nationale-nummers
5-manieren-om-een-hogere-conversie-bij-binnenkomende-gesprekken-te-bereiken

5 manieren om een hogere conversie bij binnenkomende gesprekken te bereiken

Een eigen servicenummer is een belangrijke stap naar een hogere omzet. Met deze 5 handige tips haalt u nóg meer uit uw inbound gesprekken.

Belfabriek / 09 Oct 2013 / 3 min leestijd

0900-nummerand58-tarief-per-minuut-of-per-gesprek-instellen

0900-nummer: tarief per minuut of per gesprek instellen?

Bij een 0900-servicenummer mag u zelf het tarief instellen. Kiest u voor een tarief per gesprek of per minuut? Wat is het beste voor uw organisatie?

Belfabriek / 27 Sep 2013 / 3 min leestijd

nationale-nummers
3-ergernissen-van-bellers-die-call-recording-oplost

3 ergernissen van bellers die call-recording oplost

Bedrijven die de ergernissen van bellers wegnemen, kunnen niet meer stuk bij hun klanten. Ontdek hier hoe Call-recording de klantervaring radicaal verbetert.

Belfabriek / 17 Sep 2013 / 3 min leestijd

nationale-nummers
belangrijk-lokaal-tarief-voor-servicenummers-verdwijnt

Belangrijk: lokaal tarief voor servicenummers verdwijnt

Houders van servicenummers mogen niet meer ‘lokaal tarief’ bij hun nummer vermelden. De Belfabriek vertelt u wat er wijzigt, waarom en wat u dient te doen.

Belfabriek / 12 Sep 2013 / 2 min leestijd

nationale-nummers
0800 nummer beantragen

Beheer uw servicenummer mobiel

Belstatistieken bekijken en instellingen wijzigen? Nummerhouders van de Belfabriek doen dit nu eenvoudig op hun smartphone of tablet. Log in met uw social media-profiel.

Belfabriek / 04 Sep 2013 / 3 min leestijd

nationale-nummers

Tevreden Belfabriek klanten:

SignDirect logo
Bosch logo
Trigion logo
ANWB logo
UWV logo
Sogeti logo
Dille & Kamille logo
Nationale Ombudsman logo
KRO-NCRV logo
Swiss Sense logo