Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

5 redenen waarom alle afdelingen van call recording kunnen profiteren
Er zijn veel redenen waarom organisaties er voor kiezen gesprekken op te nemen. De belangrijkste vijf zetten wij voor u op een rij.

Nieuwe maximumtarieven voor 0900-nummers
Vanaf 2 april 2013 kunnen houders van 0900-servicenummers hun tarieven verhogen naar € 0,90 per minuut of € 1,40 per gesprek.

Call-recording: Gratis Functie van Belfabriek Voor Iedereen
Gratis call-recording van Belfabriek: neem telefoongesprekken eenvoudig op en beluister ze online. Verbeter training en bewijs transacties.

Branding-Nieuwe-Stijl: Naamnummers
Naamnummers geven jouw bedrijf een unieke kans om zichzelf extra te profileren. Ontdek zelf hoe je jouw branding enorm versterkt met een mooi naamnummer!

Gespreksopname in prijs verlaagd
Vanaf deze maand zijn de kosten voor gespreksopname in de cloud bij de Belfabriek aanzienlijk in prijs verlaagd.

Functies van uw servicenummer aan- of uitzetten
De pagina waarmee u uw servicenummer volledig naar uw hand zet heet Nummer-instellingen en is het controlcentrum van uw telefonische inrichting.

Het verschil tussen callcenters en contactcenters
Het verschil tussen een ‘callcenter’ en een ‘contact center’ zit hem in het type interacties dat deze afdelingen verwerken.

Meten klantervaring makkelijk gemaakt
Wij bieden u niet alleen een telefoonnummer, maar geven u ook de beschikking over allerlei handige tools. Neem bijvoorbeeld onze realtime belstatistieken.

Vernieuwde servicenummershop
Nog sneller en eenvoudiger een 0800 of 0900 servicenummer bestellen met de nieuwe servicenummershop van de Belfabriek.

Telefonische Leadgeneratie | Hoe Werf je Potentiële Klanten?
Telefonische leadgeneratie: werf effectief potentiële klanten! Ontdek waarom een servicenummer leidt tot meer leads en hogere conversie. Start vandaag!









