Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Servicenummer aanvragen: waar dien ik op te letten?
Een servicenummer aanvragen is een slimme zet: jouw bedrijf gaat er professioneler uitzien. Hier lees je welke regels er zijn.

Beoordeling klantcontact telefoon
Wat vinden klanten belangrijk bij een gesprek met uw contact center? Op de volgende manieren verbetert u de klantervaring.

Neem een 0900-servicenummer
Waarom een 0900-nummer aanvragen? Dit artikel beantwoordt de meest voorkomende vragen.

Wat Maakt de Belfabriek Bijzonder?
Kies Belfabriek: kwaliteit, betrouwbaarheid en uitstekende service sinds 2000. Dit maakt Belfabriek bijzonder als specialist in telefoonnummers.

6 redenen om een servicenummer aan te vragen
Wat zijn nou de belangrijkste overwegingen om een 0800 of 0900 servicenummer aan te vragen?

Gevolgen BTW verhoging voor 0900-nummereigenaren
Wat voor gevolgen heeft de BTW verhoging voor servicenummer eigenaren?

Verbeter uw klantcontact met kwaliteitsmonitoring
De belangrijkste kwaliteitsmonitorings-stappen om uw klantcontact te verbeteren op een rijtje.

Nummerplan 0800-0900 diensten
Welke nummers beschikbaar zijn als lange of korte servicenummers staat beschreven in het nummerplan.

Uw servicenummer bereikbaar vanuit het buitenland
Veel organisaties willen ook graag in het buitenland bereikbaar zijn op hun servicenummer. De Belfabriek regelt het perfect voor u.

In het nieuws: Bambix informeert klanten via 0800-nummer
Een gratis te bellen 0800 nummer is een prima manier om klanten informatie te verstrekken.









