Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Vergeet *21* Doorschakelen: Nummer Doorschakelen Met Belfabriek
21 doorschakelen van je zakelijke telefoonnummer? Belfabriek biedt slimme oplossingen om altijd optimaal bereikbaar te zijn, zonder gedoe met codes!

Oude Telefoonnummers Nederland: Geschiedenis van Telefoonnummers
De geschiedenis van oude telefoonnummers Nederland: van vroege gidsen tot 10-cijferige nummers, 085-nummers en de evolutie van telefonie.

Geld Verdienen met Een 0900-Nummer: Hoe Werkt dat Eigenlijk?
Ontdek hoe je extra inkomsten kunt genereren met een 0900-nummer. Tips voor opzet, promotie en tariefkeuze om jouw service succesvol te maken!

Fraudehelpdesk
De Fraudehelpdesk helpt fraude te melden en biedt advies om slachtoffers te ondersteunen. Ontdek preventietips en vervolgstappen.

Geld Verdienen met Bellen | Hulplijn met Inkomsten Opzetten
Ontdek hoe je een inkomensgenererende hulplijn opzet met een 0900-nummer of abonneelijn. Tips voor telefonische inkomsten en functies bij Belfabriek.

Nummerbehoud: Zó behoud Je Jouw Vaste Nummer (ook met VoIP)
Nummerbehoud bij Belfabriek: behoud je huidige nummer, stap moeiteloos over en profiteer van handige telefoniefuncties zonder downtime.

Phishing Telefoonnummer Melden: Zo Doe je Dat
Leer hoe je phishing telefoonnummers meldt, jezelf beschermt tegen oplichting en actie onderneemt bij phishing. Tips voor preventie en melding.

Overeenkomsten en Verschillen Tussen 088- en 085-Nummers
Vergelijk de 085- en 088-nummers: ontdek hun overeenkomsten, verschillen en welk nummer het beste past bij jouw bedrijfsbehoeften.

Wat is een 0900-Nummer en is 0900 Gratis?
Ontdek 0900-nummers: hoe ze werken, tarieven, functies en regelgeving. Is 0900 gratis? Niet altijd, lees meer over de kosten en voordelen voor bedrijven.

Spoofing: Wat is Het en Hoe Kun je Het Voorkomen?
Spoofing uitgelegd: leer hoe oplichters werken, welke vormen er zijn en hoe je jezelf beschermt tegen online oplichting en identiteitsfraude.









