Eindbestemmingen wijzigen
Stuur inkomende oproepen door naar elk gewenst toestel: mobiel, vaste lijn of VOIP. Omdat je nummer virtueel is, beheer je oproepen flexibel en eenvoudig en pas je bestemmingen op elk moment aan.
- Wijzig extensies op ieder moment van de dag
- Stuur oproepen door naar mobiel of vaste lijn
- Altijd bereikbaar dankzij slimme functies van Belfabriek
Voordelen van de functie Eindbestemmingen wijzigen
Ontdek hoe onze functies je helpen slimmer te werken, tijd te besparen en de communicatie van je bedrijf te verbeteren.
Altijd beschikbaar
Met de functie bestemming wijzigen ben je altijd bereikbaar voor je klanten en mis je nooit een belangrijke oproep.
Waar en wanneer je maar wilt
Wijzig je extensie eenvoudig via de telefoon of onze app – je hoeft niet op kantoor te zijn om de controle te houden.
Realtime wijziging
Ons telefonieplatform voert je wijziging onmiddellijk uit. Bepaal op elk moment van de dag welke toestellen oproepen ontvangen.
Zie hoe het werkt
Bekijk een korte demo om te zien hoe de installatie, teamgebruik en belangrijke functies je bedrijf bereikbaar houden - altijd en overal.

Ontdek ook onze andere functies
Lees meer over de extra functies die jouw bedrijfscommunicatie een boost kunnen geven.
Aangepaste telefonie
Iets speciaals nodig? We bouwen aangepaste telefoniefuncties op ons IVR-platform. Wat je ook nodig hebt — vertel het ons, en we denken met je mee.
Belfilter
Met de belfilter blokkeer je bellers die je liever niet toestaat om een specifiek nummer te bereiken, eenvoudig en snel.
Centraal zakelijk nummer
Ons IVR-platform verdeelt moeiteloos honderden gelijktijdige oproepen over al je vestigingen.
Veelgestelde vragen over eindbestemmingen wijzigen
Krijg duidelijke antwoorden op je vragen over de Eindbestemmingen wijzigen functie en hoe dit werkt voor je bedrijf.
Een telefoonextensie is een toestel dat is gekoppeld aan de telefooncentrale en inkomende oproepen kan ontvangen. Een telefoonnummer met zes extensies heeft dus zes toestellen waarop gesprekken binnenkomen. De volgorde waarin deze toestellen overgaan, wordt ingesteld in de telefooncentrale.
Je kunt onbeperkt telefoonextensies aanmaken. Maak voor elke collega een eigen extensie aan, of meerdere extensies als iemand verschillende apparaten gebruikt om oproepen te ontvangen.
Je kunt een telefoonextensie eenvoudig aanmaken of wijzigen door ons een e-mail te sturen, ons ondersteuningsteam te bellen, of zelf in te loggen op je dashboard en de wijziging daar door te voeren.
Ja, dat kan. Je kunt telefoonextensies aanmaken voor toestellen in andere landen. Zo richt je eenvoudig een virtueel callcenter in met collega’s op meerdere locaties.









