Gesprekswachtrij
Soms ontvangen je medewerkers meer oproepen dan ze kunnen beantwoorden. Met een wachtrij kun je deze pieken eenvoudig opvangen.
Informeer bellers tijdens het wachten met berichten of speel muziek af, en verbind ze automatisch in de volgorde van binnenkomst. Zo blijft je bedrijf bereikbaar, ook op drukke momenten.
- Bepaal wat bellers te horen krijgen tijdens drukte
- Speel muziek of berichten af terwijl ze het wachten
- Verbind bellers automatisch op volgorde van binnenkomst
Voordelen van de gesprekswachtrijfunctie
Met een wachtrij weet de beller dat hij snel geholpen wordt. Zo haken minder mensen af en blijven ze betrokken tot het gesprek begint. Op deze manier verbeter je eenvoudig de bereikbaarheid van je organisatie.
Verhoog je bereikbaarheid
Een wachtrij geeft de beller het idee dat hij snel aan de beurt is. Je verliest geen bellers, maar maakt ze op deze manier warm voor het gesprek. Zo verbeter je de bereikbaarheid van je organisatie!
Mis nooit meer een oproep
Een gemiste oproep is een gemiste kans op een afspraak, offerte, contract of verkoop. Met een wachtrij vang je bellers op totdat je team beschikbaar is, of geef je hen de mogelijkheid een bericht achter te laten zodat je op een geschikt moment kunt terugbellen.
Klantvriendelijk en professioneel
Niets is frustrerender voor een beller dan een bezettoon horen. Met een wachtrij komt je organisatie professioneel over en laat je zien dat je klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebt staan.
Zie hoe het werkt
Deze korte demo laat zien hoe je door vlotte installatie en slimme functies jouw team continu bereikbaar houdt – ongeacht de locatie.

Activeer vandaag nog je wachtrij
Bij Belfabriek krijg je voor een vast maandelijks bedrag toegang tot tal van handige functies, waaronder de krachtige wachtrij. Als al je medewerkers bezet zijn, is deze functie onmisbaar om oproepen efficiënt op te vangen.
Ontdek ook onze andere functies
Lees meer over de extra functies die jouw bedrijfscommunicatie een boost kunnen geven.
Aangepaste telefonie
Iets speciaals nodig? We bouwen aangepaste telefoniefuncties op ons IVR-platform. Wat je ook nodig hebt — vertel het ons, en we denken met je mee.
Belfilter
Met de belfilter blokkeer je bellers die je liever niet toestaat om een specifiek nummer te bereiken, eenvoudig en snel.
Eindbestemmingen wijzigen
Stuur oproepen door naar elke telefoon: mobiel, vaste lijn of VOIP. Wijzig bestemmingen op elk moment, zo vaak als je wilt.
Veelgestelde vragen over een gesprekswachtrij
Krijg duidelijke antwoorden op je vragen over de gesprekswachtrij en hoe deze werkt voor je bedrijf.
Ja, je kunt een geluidsbestand met muziek of een boodschap laten afspelen terwijl bellers wachten. Zo maak je de wachttijd aangenamer en kun je tegelijk je bedrijf op een positieve manier onder de aandacht brengen.
Je kunt zelf instellen hoe lang bellers maximaal in de wachtrij blijven voordat ze een melding of alternatief aanbod ontvangen.









