Dé 085 / 088 / 0800 / 0900 telefoonnummer aanbieder van Nederland
📬 Rapporten naar je inbox

Statistieken per e-mail

Dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvang je een overzicht van je gespreksstatistieken rechtstreeks in je e-mail. Dit is natuurlijk inbegrepen bij je telefoonnummer.

Onze uitgebreide rapporten geven je waardevolle inzichten in prestaties, belgedrag en hoe je telefonische service kan worden verbeterd.

  • Ontvang gespreksstatistieken dagelijks of wekelijks per e-mail
  • Bekijk gespreksduur, locatie en oproepvolume
  • Spot piekmomenten en topbellers in één oogopslag
Demo boeken

Voordelen van de functie Statistieken per e-mail

Ontdek hoe onze functies je helpen slimmer te werken, tijd te besparen en de communicatie van je bedrijf te verbeteren.

📥
Automatische rapporten

Ontvang je gespreksstatistieken automatisch in je inbox, stipt elke dag, week of maand.

⏱️
Kies zelf wanneer

Bepaal zelf hoe vaak je de rapporten ontvangt: dagelijks, wekelijks of maandelijks.

👥
Meerdere ontvangers

De rapporten kunnen ook naar collega’s worden gestuurd. Voeg eenvoudig meerdere e-mailadressen toe zodat je team altijd op de hoogte is.

Zie hoe het werkt

Bekijk een korte demo om te zien hoe de installatie, teamgebruik en belangrijke functies je bedrijf bereikbaar houden - altijd en overal.

demo

Ontvang morgen het eerste rapport

Net als alle andere functies van Belfabriek stel je e-mailrapporten snel en eenvoudig in.

Bekijk onze nummerpagina’s om te zien welke 0800/0900/085 of 088 nummers nog beschikbaar zijn. Voor vragen of bestellingen kun je ons gratis bellen op 0800-235 3227.

Veelgestelde vragen over statistieken per e-mail

Krijg duidelijke antwoorden op je vragen over onze statistieken per e-mail functie en hoe deze werkt voor je bedrijf.

Gespreksstatistieken per e-mail zijn automatische rapporten van inkomende en uitgaande oproepen, die je dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvangt. Zo krijg je inzicht in duur, volume, locatie en belgedrag, zonder dat je zelf het dashboard hoeft te openen.

Onze rapporten bevatten onder andere: oproepduur en aantal gesprekken, locatie van bellers, oproepvolume per dag of week en piekmomenten en topbellers. Zo krijg je direct een overzicht van belangrijke trends en prestaties.

Je kunt kiezen voor dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse rapporten. Zo bepaal je zelf hoe vaak je op de hoogte wilt worden gehouden van de prestaties van je telefonische service.

Jazeker. Naast jezelf kun je meerdere e-mailadressen toevoegen, zodat collega’s of teamleden de statistieken ook automatisch ontvangen.

Tevreden Belfabriek klanten:

SignDirect logo
Bosch logo
Trigion logo
ANWB logo
UWV logo
Sogeti logo
Dille & Kamille logo
Nationale Ombudsman logo
KRO-NCRV logo
Swiss Sense logo