Dé 085 / 088 / 0800 / 0900 telefoonnummer aanbieder van Nederland
☎️ Callcenter ondersteuning

Callcenters

Verdeel inkomende oproepen naar beschikbare medewerkers, verwerk hoge volumes met slimme wachtrijen en verbeter de bellerervaring met een duidelijke menustructuur.

  • Beheer piekbelvolumes met slimme wachtrijen
  • Verbind bellers snel met de juiste medewerker
  • Stel efficiënte oproepstromen in zonder vertraging
Demo boeken
Callcenters

Toepassingen voor callcenters

Ontdek hoe bedrijven ons platform inzetten om veelvoorkomende communicatie-uitdagingen op te lossen, de bereikbaarheid te verbeteren en efficiënter te werken. Dit kan ongeacht de teamgrootte of opstelling.

📞
Slimme oproepverdeling

Wijs inkomende oproepen automatisch toe aan beschikbare medewerkers. Houd wachtrijen kort en zorg ervoor dat geen enkele klant onnodig hoeft te wachten of wordt doorgeschakeld.

👨‍💼
Afdelingsspecifieke routering

Gebruik een spraakmenu om bellers direct naar de juiste afdeling te leiden. Verminder verwarring, versnel ondersteuning en verhoog de efficiëntie van je team.

📊
Inzichten in oproepvolume

Volg precies hoeveel oproepen elke afdeling ontvangt. Gebruik realtime gegevens om je personeelsbezetting te optimaliseren en de snelheid en kwaliteit van de klantondersteuning te verbeteren.

Ideale oplossingen voor callcenters

Belfabriek houdt van al zijn klanten — maar voor callcenters hebben we een zwak. Logisch: in de callcentersector draait het, ondanks de opkomst van e-mail, messaging, social en chatbots, nog altijd om het telefonisch ondersteunen van klanten.

Cloud-innovaties

Omdat we geloven dat onze callcenterklanten de beste telefonische ondersteuning verdienen, investeren we continu in de innovatie van onze cloudoplossingen. We begrijpen bovendien dat callcenters vaak met spoed een nieuw nummer nodig hebben — meestal gisteren al. Daarom hebben we altijd ruime voorraden beschikbaar.

Geavanceerde functies

Onze nummers zijn direct ‘klaar’ voor gebruik, omdat geavanceerde callcentertools standaard zijn inbegrepen.

Ons IVR-platform verdeelt bellers automatisch en efficiënt over beschikbare callcentermedewerkers. Komt er onverwacht een piek in het belverkeer, bijvoorbeeld omdat een klant vergat door te geven dat een nationale campagne live ging?

Geen probleem: onze wachtrij houdt bellers vast totdat een medewerker beschikbaar is.

Wil je liever dat je eigen platform het belverkeer beheert? Ook dat is mogelijk — wij fungeren moeiteloos als callcenter-backup.

En de geavanceerde opties gaan verder: een bellerdashboard, telefoonmenu’s, webhooks, flexibele routering, gespreksopname en meer zijn standaard inbegrepen.

  • Waar je klanten zich ook bevinden — thuis of in het buitenland — wij kunnen vrijwel elk telefoonnummer direct verbinden en doorsturen naar jouw callcenter.
  • Heeft je klant al telefoonnummers, maar is onduidelijk wie de beheerder is? Wij zoeken het graag voor je uit.
  • Selecteer gespreksopname om telefonische bestellingen veilig op te slaan, of gebruik deze functie voor training en kwaliteitsverbetering.

Veelgestelde vragen over callcenters

Vind hier antwoorden op jouw vragen over hoe ons systeem naadloos aansluit bij de behoeften van jouw bedrijf.

Wij leveren geen complete callcentersoftware, maar wij bieden wel een krachtig en flexibel telefoonsysteem. Als je al met callcentersoftware werkt, kun je deze eenvoudig integreren met onze tools voor een soepele belopstelling.

Nee, wij leveren geen personeel. Wel ondersteunt ons systeem jouw eigen team door inkomende oproepen automatisch naar de juiste medewerker of afdeling te routeren.

Wij bieden geen externe callcenters aan. Wat we wél doen, is jouw interne team helpen om grote belvolumes moeiteloos te verwerken. Met slimme routering, duidelijke keuzemenu’s en geavanceerde telefoniefuncties blijft jouw organisatie professioneel en goed bereikbaar.

Tevreden Belfabriek klanten:

SignDirect logo
Bosch logo
Trigion logo
ANWB logo
UWV logo
Sogeti logo
Dille & Kamille logo
Nationale Ombudsman logo
KRO-NCRV logo
Swiss Sense logo